Regulamin serwisu
Podmiotem świadczącym usługi na podstawie niniejszego Regulaminu jest Spotkajmy się – gabinety terapeutyczne dla dzieci i młodzieży Karolina Lorenc, ul. Zakładowa 11P/5, 50-231 Wrocław, NIP 8952275955, REGON 529311354.
Wstęp
1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia usług przez Spotkajmy się gabinety terapeutyczne dla dzieci i młodzieży Karolina Lorenc, zwane dalej Gabinety terapeutyczne lub Gabinety, m.in. konsultacji, diagnoz psychologicznych, sesji terapeutycznych, zajęć grupowych i warsztatów psychoedukacyjnych, w trakcie spotkań w siedzibie oraz z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych.
2. Posiadamy wszelkie prawa do Serwisu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Serwisu, a także do wykorzystywanych przez nas wzorców, formularzy i logotypów. Korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób przez nas określony i zgodny z Regulaminem.
3. Podmiot odpowiedzialny, udostępnia Serwis jako system teleinformatyczny, za pośrednictwem sieci Internet i strony internetowej Serwisu.
4. Podmiot odpowiedzialny zastrzega sobie prawo do umieszczania na stronie internetowej Serwisu reklam dotyczących oferowanych usług, jak i towarów i usług osób trzecich.
5. Strona internetowa Serwisu nie może być wykorzystywana przez klientów (użytkowników / pacjentów) lub osoby trzecie do przesyłania spamu.
6. Korzystanie ze Serwisu może się odbywać wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.
7. Klient (użytkownik / pacjent) korzystając z Serwisu nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treść cyfrową, strukturę, formę, grafikę, mechanizm jego działania. Zakazane jest dostarczanie przez klienta (użytkownika) treści o charakterze bezprawnym lub wykorzystywanie przez klienta (użytkownika) Serwisu, strony internetowej Serwisu lub usług świadczonych przez Serwis internetowy https://spotkajmysie.wroclaw.pl/, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub podmiotu odpowiedzialnego.
8. Klient (użytkownik / pacjent) jest uprawniony do korzystania ze strony internetowych Serwisu wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji stron internetowych Serwisu w celu prowadzenia przez klienta (użytkownika / pacjenta) działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes podmiotu odpowiedzialnego.
9. Korzystanie z Serwisu oznacza każdą czynność klienta (użytkownika / pacjenta), która prowadzi do zapoznania się przez niego z treścią cyfrową zawartą na stronie internetowej Serwisu, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego Regulaminu.
10. Podmiot odpowiedzialny dołoży starań, aby korzystanie z Serwisu było możliwe dla klientów (użytkowników / pacjentów) z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
Definicje
· Klient/użytkownik/pacjent – osoba fizyczna korzystająca z funkcjonalności Serwisu lub osoba odwiedzająca lub przeglądająca treści publikowane w Serwisie.
· Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
· Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
· Polityka Prywatności – polityka prywatności Serwisu internetowego dostępnego pod adresem elektronicznym https://spotkajmysie.wroclaw.pl/polityka-prywatnosci/, określająca zakres oraz sposób przetwarzania danych osobowych klientów (użytkowników / pacjentów), stanowiąca integralną część niniejszego Regulaminu.
· Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu.
· Strona internetowa Serwisu – strony internetowe, pod którymi prowadzony jest Serwis, działające w domenie https://spotkajmysie.wroclaw.pl/
· Usługa – usługa sprzedaży, oferowana przez Spotkajmy się – gabinety terapeutyczne dla dzieci i młodzieży Karolina Lorenc, ul. Zakładowa 11P/5, 50-231 Wrocław, NIP 8952275955, REGON 529311354, za pośrednictwem Serwisu.
· Umowa – umowa sprzedaży towarów lub usług zawarta na odległość, drogą elektroniczną, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron i na zasadach określonych w Regulaminie, między klientem (użytkownikiem), a Serwisem internetowym https://spotkajmysie.wroclaw.pl/, którego właścicielem jest Spotkajmy się – gabinety terapeutyczne dla dzieci i młodzieży Karolina Lorenc, ul. Zakładowa 11P/5, 50-231 Wrocław, NIP 8952275955, REGON 529311354.
§1
Zasady ogólne
1. W Gabinetach terapeutycznych przyjmowane są osoby, które wyrażają zgodę na kontakt z psychologiem lub psychoterapeutą i akceptują warunki niniejszego Regulaminu.
2. W ramach oferty Gabinetów terapeutycznych prowadzone są spotkania konsultacyjne, indywidualne sesje terapeutyczne, diagnozy psychologiczne, zajęcia grupowe i warsztaty psychoedukacyjne. Zarówno konsultacje, jak i sesje terapeutyczne mogą odbywać się fizycznie w siedzibie Gabinetów lub też w formie zdalnej (online) za pośrednictwem platformy Google Meet po wcześniejszej zgodzie pacjenta i psychologa lub terapeuty.
3. Diagnoza psychologiczna, sesje terapeutyczne, zajęcia grupowe oraz konsultacje prowadzone są przez dyplomowanych psychologów i/lub psychoterapeutów. Informacje dotyczące każdego ze specjalistów, w szczególności związane z ich wykształceniem i doświadczeniem zawodowym dostępne są na stronie www.spotkajmysie.wroclaw.pl i/lub na profilu Gabinetów terapeutycznych na Facebooku.
4. Terapia psychologiczna/psychoterapia rozpoczyna się od zawarcia kontraktu terapeutycznego. Ustalone w nim indywidualnie warunki współpracy dostosowane są do potrzeb pacjenta i mogą nieznacznie modyfikować niniejszy Regulamin.
5. Konsultacje, sesje terapii indywidualnej i treningi TUS trwają do 50 minut. W przypadku spóźnienia pacjenta na sesję czas jej trwania nie ulega wydłużeniu. W przypadku spóźnienia psychologa/terapeuty czas wizyty zostaje wydłużony o czas spóźnienia.
6. O przybliżonym czasie pozostałych usług pacjent informowany jest na stronie internetowej www.spotkajmysie.wroclaw.pl i/lub bezpośrednio przez psychologa/terapeutę wykonującego daną usługę.
7. Wszystkie usługi świadczone w ramach Gabinetów terapeutycznych są zgodne z Kodeksem Etyki Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz z przepisami prawa obowiązującymi w Polsce.
8. W trosce o wysoką jakość świadczonych usług praca wszystkich specjalistów poddawana jest regularnej superwizji.
§2
Poufność sesji i dobro Pacjenta
1. Psycholog/terapeuta zobowiązany jest do przestrzegania tajemnicy zawodowej.
2. Treść konsultacji/sesji pozostaje poufna i nie może być ujawniana osobom trzecim ani przez psychologa/terapeutę, ani przez pacjenta, z zastrzeżeniem § 2 pkt 3.
3. W przypadku, kiedy w ocenie psychologa/psychoterapeuty zdrowie lub życie pacjenta i/lub osób z jego otoczenia jest zagrożone, ma on obowiązek poinformować o tym fakcie wskazane przez pacjenta osoby i/lub powiadomić odpowiednie służby.
4. Psycholog/psychoterapeuta może odmówić wykonania usługi pacjentowi, który jest pod wpływem środków psychoaktywnych, jest agresywny, naraża dobra osobiste psychologa/psychoterapeuty lub ma zaległości w płatności.
5. Psycholog/psychoterapeuta ponosi osobistą odpowiedzialność za czynności związane z wykonywaniem zawodu psychologa i/lub psychoterapeuty, a w szczególności rzetelność prowadzonych procesów terapeutycznych, udzielanych porad i konsultacji.
§3
Rezerwacja sesji i płatności
1. Konsultacje oraz sesje terapeutyczne w Gabinetach można rezerwować:
· Informacje zawarte na stronie internetowej Serwisu stanowią ofertę Spotkajmy się – gabinety terapeutyczne dla dzieci i młodzieży. Ceny na stronie internetowej Serwisu zamieszczone przy danej usłudze stanowią ceny brutto i określone są w złotych polskich.
· Umawiając się za pośrednictwem Rejestracji Online dostępnej na stronie https://spotkajmysie.wroclaw.pl/umow-wizyte/
· Za pośrednictwem poczty e-mail, wysyłając maila na adres: kontakt@spotkajmysie.wroclaw.pl oraz otrzymując maila zwrotnego z potwierdzeniem rezerwacji wizyty.
· Dzwoniąc na numer telefonu 572 522 018.
2. Klient zamawia usługę wybierając taką, którą jest zainteresowany, spośród usług znajdujących się w zakładce internetowej serwisu Cennik. Warunkiem przyjęcia rezerwacji jest podanie przez pacjenta jego imienia i nazwiska oraz numeru telefonu, które będą wykorzystane wyłącznie do komunikacji Gabinetów z Pacjentem.
3. Płatności za usługi indywidualne można dokonać w siedzibie Gabinetów terapeutycznych po każdej sesji gotówką lub kartą. Możliwe jest również opłacenie usługi przed wizytą, przelewem na wskazany przez Gabinety numer konta bankowego lub za pomocą platformy płatniczej TPay (bramka płatnicza).
4. W przypadku zajęć grupowych TUS, należy opłacić usługę za miesiąc z góry, przed rozpoczęciem pierwszych zajęć grupowych, przelewem, na podany przez Gabinety numer konta bankowego.
5. Płatność przelewem powinna być zaksięgowana na koncie bankowym wskazanych przez Gabinety nie później niż na 24 godziny przed umówionym spotkaniem. W przypadku dokonania przelewu później niż na 24 godziny przed terminem wizyty proszę o przesłanie potwierdzenia dokonania płatności na adres mailowy: kontakt@spotkajmysie.wroclaw.pl
6. Aktualny cennik usług znajduje się na stronie https://spotkajmysie.wroclaw.pl/cennik/
§4
Zmiana i odwoływanie rezerwacji
1. Pacjent może odwołać wizytę nie później niż na 24 godziny przed ustalonym terminem. Usługę można odwołać telefonicznie, dzwoniąc pod numer 572 522 018 lub odpowiadając na SMS z przypomnieniem wizyty, zgodnie z instrukcją zawartą w wiadomości.
2. Dwukrotna nieobecność na wizycie bez wcześniejszego odwołania skutkuje anulowaniem wszystkich przyszłych wizyt pacjenta.
3. Jeśli pacjent ma zaległości w opłatach za nieodwołane na czas sesje i rezygnuje z dalszego uczestniczenia w terapii lub konsultacjach, zobowiązany jest uregulować należność w ciągu maksymalnie 7 dni od podjęcia decyzji. Płatności wówczas dokonuje na numer konta bankowego wskazany przez Gabinety.
4. Psycholog/psychoterapeuta ma prawo do zakończenia współpracy z pacjentem, który odwoła trzy wizyty następujące jedna po drugiej lub gdy częstotliwość odwołanych wizyt uniemożliwia efektywne prowadzenie procesu psychoterapii.
§5
Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje związane z towarami, usługami lub umową, klient (użytkownik / pacjent) może kierować w formie elektronicznej:
· na adres poczty elektronicznej (adres e-mail), wskazany na stronach internetowych Serwisu,
· poprzez formularz kontaktowy, dostępny na stronach internetowych Serwisu.
2. Podmiot odpowiedzialny, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji towaru, usługi lub reklamacji związanej z realizacją umowy zgłoszonej przez klienta (użytkownika / pacjenta).
3. W zgłoszeniu reklamacyjnym klient (użytkownik / pacjent) winien zawrzeć opis zaistniałego problemu.
4. W sprawach nieuregulowanych stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§6
Dane osobowe
1. Informacje dotyczące polityki prywatności zawarte są pod adresem https://spotkajmysie.wroclaw.pl/polityka-prywatnosci/
§7
Warunki techniczne korzystania z Serwisu
1. Do korzystania z Serwisu, w tym przeglądania jego treści, wymagane jest:
-
- dostęp do dowolnego rodzaju komputera, tableta, smarftona lub urządzenia innego rodzaju posiadającego funkcjonalności określone poniżej,
- dostęp do sieci Internet i przeglądarki internetowej typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari lub innej kompatybilnej,
- włączona obsługa języka Javascript,
- zainstalowana wtyczka Adobe Flash bez systemów blokujących wyświetlanie obiektów Flash, akceptująca pliki typu „cookies”,
- łącze internetowe o przepustowości co najmniej 1 Mb/s.
2. Przeglądający zobowiązany jest do korzystania z Serwisu zgodnie z jego przeznaczeniem, z poszanowaniem zasad określonych Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa oraz panującymi zwyczajami.
3. Przeglądający w szczególności jest zobowiązany do powstrzymywania się od jakiekolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Serwisu, w tym m.in. od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Serwisu lub jego elementu technicznego, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
4. Zabrania się wykorzystywania Serwisu do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w szczególności rozsyłania spamu lub treści naruszających obowiązujący porządek prawny lub panujące zwyczaje, prowadzenie na stronach internetowych Serwisu jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej lub agitacyjnej.
5. Podmiot odpowiedzialny oświadcza, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać się mogą z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów (użytkowników / pacjentów) przez osoby nieuprawnione, dlatego klienci (użytkownicy / pacjenci) powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia (stosować aktualne programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet).
6. Podmiot odpowiedzialny tworzy i wdraża zabezpieczenia przed nieuprawnionym korzystaniem, zwielokrotnianiem lub rozpowszechnianiem treści zawartych na stronie internetowej Serwisu. W przypadku zastosowania przez podmiot odpowiedzialny powyższych zabezpieczeń, klienci (użytkownicy / pacjenci) zobowiązują się powstrzymać od jakichkolwiek działań zmierzających do usunięcia lub obejścia takich zabezpieczeń lub rozwiązań.
§8
Całkowite koszty korzystania z Serwisu:
1. Użytkownik dokonujący przeglądania treści i asortymentu Serwisu, jego obsługi, nie ponosi żadnych kosztów, za wyjątkiem standardowych nakładów ponoszonych na połączenie z siecią Internet i utrzymanie sprzętu elektronicznego, wykorzystywanego do korzystania z Serwisu.
2. W celu dokonania rezerwacji w Serwisie oraz w celu korzystania z usług dostępnych na stronach internetowych Serwisu, Klient (użytkownik / pacjent) musi posiadać aktywne konto poczty elektronicznej.
§9
Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu
1. Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronach Serwisu i zastępuje poprzednio obowiązujące regulaminy Serwisu.
2. Podmiot odpowiedzialny, zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego Regulaminu w każdym czasie, z zachowaniem postanowień niniejszego paragrafu.
3. Zmiany postanowień Regulaminu, Podmiot odpowiedzialny podaje do wiadomości publicznej, w formie publikacji stosownego komunikatu w Serwisie.
4. Informacja o wprowadzonych zmianach oraz ich treści i zakresie zostanie podana do publicznej wiadomości na 7 dni przed ich wejściem w życie.
5. Towary, usługi, zgłoszenia, zamówienia, których realizacja została rozpoczęta przed wejściem w życie zmian Regulaminu, realizowane są na zasadach dotychczasowych, o ile nowe zasady nie są dla Użytkownika względniejsze.
6. Poruszanie się po stronach internetowych Serwisu, oznacza zaakceptowanie postanowień zawartych w niniejszym Regulaminie.
7. Pacjent korzysta z poradnictwa psychologicznego i/lub psychoterapii na zasadach i zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
8. W przypadku powstania sporu strony będą dążyć do polubownego rozwiązania sprawy.
9. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
10. Opis sprzedawanych przedmiotów, oferowanych towarów i usług, stanowi przedmiot praw autorskich i podlega ochronie zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. nr 24 poz. 93 z późn. zm.).
11. Zabrania się kopiowania zdjęć oraz opisów (w całości lub w części) bez zgody Podmiotu odpowiedzialnego.